wtorek, 14 czerwca 2011

Trochę tego i owego..

                 Bardzo spodobała mi się firanka zrobiona przez Jasmin z szydełkowych serwetek.Znalazłam w domu trzy serwetki zrobione bardzo dawno temu przez moją babcię i wyszła z tego mała firaneczka na kuchenne okno.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

      
 Kilka haftów wykonanych jakiś czas temu.Tulipany trochę się zdezaktualizowały ale myślę ,że Kasia będzie zadowolona.



 Niezapominajki przekwitły, ale te dostanie niebawem Dominika.


 
Czarno biała klateczka trafiła na parapet.


  Hortensja czeka na oprawienie.

I kolejna półeczka do kuchni (rozpoczęłam już następną, chyba jestem uzależniona).





3 komentarze:

  1. Przepiekna ta poleczka kuchenna krzykowa..sliczne rzeczy robisz przyznac musze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna firaneczka, a hafty przecudne, najbardziej podobają mi się tulipany

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna firanka, podobną uszyłam kilka lat temu, niestety na tyle się rozleciała, że mogłam tylko powycinać koronki.
    Hafty tworzysz prześliczne, ja tulipany wyhaftowałam paręnaście lat temu, tylko haftem płaskim.
    Fajny blog, jestem pierwszy raz, będę zaglądać.

    OdpowiedzUsuń