środa, 12 grudnia 2018

Zimowa kompozycja...

To kolejny haft firmy ,,Owien" stworzony na podstawie grafiki Olgi Jonaitis . Jakość zdjęć nie najlepsza, bo słońce nie dopisało. Kanwa aida 20 ct, mulina DMC , Anchor i Ariadna.










Firma ,,Owien" ma jeszcze kilka projektów haftów stworzonych na podstawie prac Olgi Jonaitis , które postaram się wyhaftować w przyszłości. Bardzo podobają mi się te hafty przez ich realizm i świetną kolorystykę.
Na koniec ciekawostka botaniczna : grudniowe bratki. Posadziłam je na balkonie w październiku i mimo niskich temperatur i przymrozków cały czas kwitną.Taka grudniowa wiosna...



10 komentarzy:

  1. Haft przepiękny. Jak żywe te gile ☺. A bratek cudny, na dzisiejszą pogode w sam raz ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny obraz, jestem zauroczona nim...<3 Gratulacje <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Obraz przesliczny, jak kazda Twoja praca, a ten snieg na galazkach zdaje sie byc prawdziwy.Pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haft przepiękny! bardzo realistyczny u mnie bratki by nie przetrwały, w końcu mam piękną zimę za oknem pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękny wzór poczyniłaś. Masz rację, że mają w sobie taki realizm i te kolorki - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny zimowy haft! Przepięknie wygląda! Gratulacje dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny!
    Serdecznie pozdrawiam wszystkich i zapraszam na moją stronę terazmoda.pl.

    OdpowiedzUsuń