piątek, 31 grudnia 2021

Poświąteczny remanent....

 Czas biegnie tak szybko , że nie zdążyłam uzupełnić bloga przed Świętami. Nadrabiam zaległości.

Profesor Severus Snape to kolejny prezent gwiazdkowy dla mojej córki . Haft jest projektem  Anastazji Usowej.  Przyznam , ze chwilami miałam go dość. Olbrzymia ilość półkrzyżyków w dwunastu kolorach. W końcu poszłam na skróty i efekt całkowicie mnie zadowolił...








Metryczka, choć spóźniona , ale zawsze aktualna.


I świąteczna szyszunia , którą obdarowałam pewną znajomą.


Życzę Wam w Nowym Roku  wielu ciekawych haftów ...


3 komentarze:

  1. Piękne prace:)))Pozdrawiam serdecznie i Szczęśliwego Nowego Roku życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Strona wyrwana z gazety Hogeartu.. Tak mi się skojarzył ten haft. Świetna nietuzinkowa praca! Tez nie raz się natknęłam, że niektóre wzory są poprostu.. przekombinowane:) Życzę wszystkiego dobrego w Nowym roku i ślę pozdrowienia !

    OdpowiedzUsuń