wtorek, 20 września 2011

Jesiennie...

Nieuchronnie zbliża się jesień.Chociaż dzisiejszy dzień był prawie letni.Wrzesień chce zrekompensować niepogody lipca.Na okoliczność jesiennych klimatów taki oto jesienny bukiet.





To mój haft według Evy Rosenstand. Bardzo podobają mi się jej projekty.A to kilka dekoracji w kolorach pomarańczy i rudości.






Na koniec botaniczna nowość: jesienne bratki ( do nabycia w sklepach Tesco).


Zapachniało wiosną...Pozdrawiam wszystkich ciepło i dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze.



4 komentarze:

  1. Alu, piękny haft:) Podobnie , jak klimacik u Ciebie panujący .Podoba mi się wieniec , kokardy w kratę mnie "rozbrajają " :D
    Ściskam i dziękuję za odwiedziny i ciepłe słowa w komentarzu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. hafcik cudny i kolorystycznie kojarzy mi sie wlasnie z wczesna jesienia..pozostale zdjecia bardzo ladne .Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Alu, dekoracje jesienne urocze, zwłaszcza podoba mi się wianuszek. A haft to dla mnie prawdziwe arcydzieło. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ,,Dajmy sobie uśmiech na co dzień,
    w domu, na ulicy, w ogrodzie.
    Dajmy sobie uśmiech wieczorem i o świcie,
    niech nam uprzyjemnia życie''.

    OdpowiedzUsuń